Časté dotazy

Zapomněl jsem heslo pro přihlášení.
Je potřeba nastavit heslo na: https://eshop.svetbehu.cz/muj-ucet/zapomenute-heslo/. Jako uživatelské jméno nastavte Váš email.
Pak se přihlásíte do svého účtu na: https://eshop.svetbehu.cz/muj-ucet/.

Chci časopis darovat jako předplatné.
Vyplníte odlišné fakturační a doručovací adresu.
Pozor, na jeden účet lze objednat doručování pouze na jednu adresu! Pokud tedy máte předplacený časopis pro sebe, není možné na stejný účet objednat časopis kamarádovi s jinou doručovací adresou.

Chci kombinované předplatné dvou časopisů, ale každé doručit na jinou adresu.
To bohužel nejde, respektujte, prosím, že kombinované předplatné je pouze pro jeden účet. V případě, že chcete doručovat na dvě adresy, vytvořte si dvě objednávky samostatných časopisů.

Vytvořil jsem objednávku, ale nepřišlo mi její potvrzení a pokyny k platbě emailem.
Zkontrolujte, zda jste zadali správný email, případně zkontrolujte i schránku s nevyžádanou poštou.

Vytvořil jsem objednávku, přišly mi pokyny k platbě, zaplatil jsem, ale nepřišlo mi potvrzení o přijaté platbě a dokončení objednávky.
Zkontrolujte, zda jste zadali správný variabilní symbol. Stáhněte si z internetového bankovnictví potvrzení o platbě a napište na kontaktní email.

Přestěhoval jsem se, provdala jsem se, chci změnit doručovací údaje.
Přihlaste se do svého účtu a údaje můžete kdykoliv změnit. Přihlášení najdete v sekci Můj účet, najděte si své předplatné a u něj změňte doručovací adresu. Pokud si pamatujete heslo, které jste zadávali, když jste vytvářeli objednávku, stačí se přihlásit, pokud ne, je potřeba nastavit heslo na: https://eshop.svetbehu.cz/muj-ucet/zapomenute-heslo/.

Kdy dostanu první časopis?
Předplatné je aktivní vždy až od následujícího vydání po přijetí platby na účet.

Nepřišel mi časopis, který jsem si předplatil.
Zkontrolujte si, že máte předplatné aktivní. Pokud ne, kontaktujte nás na emailu.
Pokud ano, přesvědčte se, že máte zadanou správnou doručovací adresu a zároveň, že máte na schránce dobře označené stejné jméno, jako v objednávce. Časopisy distribuujeme České poště, která má jednotlivé zásilky doručovat. Ne vždy se ale vůbec dostanou z pošty. Máte-li s doručením časopisu potíže, doporučujeme osobně dojít na Vaši poštu a upozornit je, že by Vám měl takový časopis 4x ročně přijít.
Pokud ani to nepomůže, doporučuji změnit adresu např do zaměstnání, k rodině, apod.

Vypršelo mi předplatné, chci si ho prodloužit.
K prodloužení budete včas vyzváni emailem, ve kterém najdete také instrukce k prodloužení.

Zaplatil jsem, přišlo mi potvrzení o dokončení objednávky, a přesto mi emailem přišla výzva k úhradě.
V tom případě je možné, že se platba nespárovala – páruje se na základě správného variabilního symbolu a přesné částky. Nebo Vám v eshopu visí více rozdělaných objednávek. V obou případech nás, prosím, kontaktujte na emailu.

Chci zrušit předplatné.
Kontaktujte nás na emailu.